-
Ekranų karta ir mokytojo vaidmuo: kaip technologijos keičia ugdymą
Švietimo bendruomenei pandemija ir nuotolinis ugdymas tapo tikru išbandymu. Nacionalinės švietimo agentūros „EdTech“ centro vadovės Indrės Šuolienės teigimu, tai turėjo ir teigiamą šalutinį poveikį – davė impulsą mokyklose plačiau atverti duris technologijoms, o kartu nulėmė ir tolesnes diskusijas apie inovacijų poreikį švietime. Tad kokia situacija vyrauja šiandien? Skaitmeninės švietimo transformacijos link Prognozuojama, kad…
-
„EdTech“ transformuoja aukštąsias mokyklas: dėstytojai kuria virtualius žaidimus, skaitmenina mokymo medžiagą
Sparčiai progresuojančių technologijų ir inovacijų amžiuje įvairių specialistų akys vis dažniau krypsta į aukštąjį mokslą ir naujoviškus, mokymosi patirtį gerinančius produktus. Nacionalinės švietimo agentūros „EdTech“ centras, rūpindamasis išmaniųjų technologijų ir inovacijų integracija Lietuvos švietimo įstaigose, sudarė galimybes aukštųjų mokyklų dėstytojams ir studentams tobulėti skaitmeninių mokymosi priemonių kūrimo srityje. Apie tai pasakoja projekto administracinės grupės…
-
Mokytojai mokosi: kaip IT studijos atveria naujas galimybes
Pasauliui pereinant prie skaitmeninių sprendimų, nuo jų neatsilieka ir ugdymo įstaigos – pedagogai mokymo procese vis dažniau pasitelkia naująsias technologijas bei įvairius inovatyvius sprendimus. Mokytojus, norinčius dar labiau sustiprinti savo skaitmenines kompetencijas, Nacionalinės švietimo agentūros EdTech centras kviečia pasinaudoti galimybe nemokamai studijuoti informacinių technologijų studijų programose ir tapti informatikos mokomojo dalyko pedagogais. Informatikos mokomojo…