• Per Edtech centro platformą išbandytiems sprendimams  – specialus ženkliukas

    Per Edtech centro platformą išbandytiems sprendimams – specialus ženkliukas

    Reaguojant į edukacinių technologijų sprendimų kūrėjų prašymus, sukurtas ir nuo šiol bus naudojamas specialus ženkliukas, kurį galės naudoti visi sprendimai, dalyvavę Edtech centro technologijų išbandymo platformos veikloje.   Šiuo metu Lietuvos mokyklos jau išbandė daugiau kaip 30 Lietuvos ir užsienio kūrėjų pasiūlytų edukacinių technologijų sprendimų. „Netrukus mokyklas pasieks dar 14 sprendimų, kurias bus galima išbandyti…

  • Mokytojai inovatoriai skaitmenizacijos fone: iššūkis ar galimybė?

    Mokytojai inovatoriai skaitmenizacijos fone: iššūkis ar galimybė?

    Pasaulį užklupusi pandemija atvėrė galimybes spartesniam inovacijų kūrimui Lietuvoje, o kartu ir negrįžtamai paspartino šalies švietimo skaitmenizaciją. Jai švietimo sektoriuje plečiantis, Nacionalinės švietimo agentūros EdTech centras ragina ugdymo specialistus įsitraukti į švietimo inovatorių tinklą.   Mokytojai inovatoriai – kas tai?   EdTech centro vadovės Indrės Šuolienės teigimu, tai – edukacinių technologijų entuziastai, stiprinantys mokytojų skaitmenines…

  • Kaip moksleivių motyvaciją mokytis pakelia žaidimai

    Kaip moksleivių motyvaciją mokytis pakelia žaidimai

    Žaidybinimas (angl. gamification) – nors pakankamai naujas terminas, tačiau įvairiuose sektoriuose, o ypatingai – švietime taikomas jau seniai. Šis metodas itin vertinamas dėl savo poveikio asmenybės kūrybiškumui ir motyvacijai, galimybės lavinti tam tikrus žmogaus įgūdžius bei kompetencijas. Apie žaidybinimo teoriją, praktiką ir suteikiamą naudą kalba ir Lietuvos specialistai – Nacionalinės švietimo agentūros EdTech centro ir…

en_GBEN