Testing EdTech Solutions

What is the testbed, and what is it for?

SOLUTION PROVIDERS

🤖The EdTech Center invites solution providers to participate in the testbed and improve their educational technologies and innovative solutions.

The testbed aims to put the offered innovations into practice in educational institutions. Innovators and school representatives can test solutions in practice. The testbed is an excellent opportunity for innovators to learn more about everyday learning and student needs. They will be able to develop and improve their created solutions and understand where and how they can apply the latest educational technologies in the future.
After the testbed, schools incorporate EdTech solutions into the educational process. The teaching process and quality are improved using the latest educational technologies. Teachers and lecturers are empowered to choose educational technology and innovation solutions and apply them in the teaching process.
Examples of such solutions could be interactive learning tools, and intelligent digital content – educational tools that use the latest information technology capabilities.

FOR EDUCATIONAL INSTITUTIONS

👩‍🏫The EdTech Center invites schools to try educational technologies and innovation solutions.

Provided solutions - from gamified career advice to robots. Schools choose which solutions to test in classrooms. During and after the testbed, the educational community: teachers and students will give feedback to the solution provider.
Testbed with the help of developers and assistants is free for schools!

Išbandyti sprendimai:

Google for EducationĮgyvendintas projektas kurio metu naudojant „Google for Education“ skaitmeninius sprendimus buvo praturtintos 2, 3, 5 ir 6 klasių pamokos dviejuose Lietuvos mokyklose. Mokytojai turėjo galimybę semtis patirties iš kolegų Airijoje bei Anglijoje, kurie dirba daug metų su Google sprendimais ir taip pagerinti savo pamokų kokybę naudojant virtualias „Google Classroom“ klases, „Gemini“ dirbtinį intelektą, kurti tarpdisciplinines Istorijos, gamtos mokslų, matematikos ir literatūros pamokas. Dvi projekte dalyvavusios ugdymo įstaigos yra procese tapti pavyzdinėmis „Google for Education“ mokyklomis besinaudojančiomis pilna Google ekosistema – Chromebook OS kompiuteriais, Google for Education bendradarbiavimo platforma, mokytojai sertifikuoti pagal Google programą. Esminis tikslas sėkmingai spręsti opias mokytojų efektyvumo, plagijavimo prevencijos ir skaitmenizacijos skatinimo problemas.PLAČIAU >>>>paul@terasky.com
I-Series. Multifunkcinis įrenginysĮrenginys I- Series yra akių žvilgsniu valdomas kalbos generavimo įrenginys, skirtas mokiniams, turintiems įvairių negalių, tam tikrų sutrikimų ar mokymosi sunkumų (pvz. cerebrinis paralyžius, Retto sindromas, kiti judesio ir padėties bei neurologiniai ar kalbėjimo ir kalbos sutrikimai), stipriai sutrikdančių judėjimo ar komunikacijos funkcijas ir apsunkinančių ugdymo galimybes. Šio įrenginio naudojimas mokiniams ir mokytojams sudaro galimybes realizuoti ugdymo tikslus, naudojant inovatyvią alternatyviosios ir augmentinės komunikacijos priemonę (toliau – AAK).PLAČIAU >>>>paulius@vnvgrupe.lt
IdentificIdentific – teksto sutapčių tikrinimo sistema padeda užkardyti plagiato atvejus bei mokyti moksleivius, studentus nepažeisti akademinės etikos principų. Naudodamiesi mūsų programa galėsite valdyti užduočių atlikimo procesus, analizuoti moksleivių rašo darbus, teikti komentarus. Produktas gali būti integruotas į institucijos naudojamą mokymosi sistema (angl. LMS). 
Be pagrindinio teksto sutapties rodiklio, mes analizuojame ir identifikuojame: perfrazavimą, teisingas citatas, neteisingas citatas, bandymus sukčiauti.
PLAČIAU >>>>kathy@oxsico.com
ClassVR virtualios realybės sistemaClassVR – virtualios realybės sistema su sukurtu lietuvišku edukaciniu turiniu. Tai platforma pritaikyta matematikos, chemijos, biologijos, istorijos pamokoms, siekiant sudominti ir įtraukti vaikus. Pagrindinis platformos išskirtinumas – galimybė kurti virtualios realybės turinį Jūsų individualiems poreikiams, veikloms ir pamokoms. Tai virtualus pasaulis, kurio pagalba, vos vieno mygtuko paspaudimu, visa klasė gali nukeliauti į amazonės džiungles, pasivaikščioti po norimą parką arba sukurti savo mokyklos virtualų turą. PLAČIAU >>>>ruta.kairyte@bmk.lt 
Spotiself skaitmeninė profesinio orientavimo platformaSkaitmeninė SPOTISELF profesinio orientavimo platforma mokykloms, kuri yra sukurta “žingsnis-po-žingsnio” principu – kaip pagalba tiek karjeros specialistui vesti mokinį per nuoseklų procesą, tiek pagalba pačiam mokiniui pažinti save, patyrinėti galimas pasirinkimo alternatyvas ir priimti informuotą sprendimą dėl savo ateities studijų ar profesinės veiklos.  Kartu su mokslininkais sukūrėme skaitmenines, mokslu pagrįstas priemones, kurios skatins mokinį ieškoti atsakymų į klausimus: Koks aš esu? Kur norėčiau būti? Ką turėčiau padaryti, kad būčiau ten, kur noriu būti? PLAČIAU >>>>lina@spotiself.lt
Very Verified nuotolinis medijų raštingumo kursasVery Verified nuotolinė platforma, skirta vyresnių klasių moksleiviams, moko analizuoti žiniasklaidos pranešimus ir atpažinti dezinformaciją, kartu ugdant ir kritinio mąstymo įgūdžius.
Kursas pagrįstas IREX sukurtu metodu „Išmokite atskirti“, orientuotu į praktika grįstą atsparumo ugdymą, kurį IREX sukūrė ir pradėjo taikyti Ukrainoje 2015 m.
Very Verified platforma interaktyvi ir įtrauki, pasitelkia vaizdo įrašus, interviu, animaciją, testus ir trumpus straipsnius.
PLAČIAU >>>>mpetkauskaite@irex.org
Interaktyvi balansinė lenta PlankpadInteraktyvi balansinė lenta skirta įdomesnei ir įtraukiančiai fizinio ugdymo pamokai. Priemonė naudojama kartu su nemokama mobiliąja aplikacija. Programėlėje – devyni žaidimai, suskirstyti pagal skirtingo sudėtingumo lygmenis, todėl fizinio aktyvumo užsiėmimai tampa įdomesni vaikams. Naudojant priemonę, treniruojami visi pagrindiniai kūno raumenys, lavinama koordinacija ir pusiausvyra. Leidžiama individualizuoti užduotis ir jas pritaikyti pagal vaiko galimybes ir pasirengimą. Tinkama naudoti fizinio aktyvumo užsiėmimuose dirbant pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas. PLAČIAU >>>>info@activekids.lt
Vizualaus aiškinamojo turinio socialinis tinklasTai yra edukaciniu pagrindu veikiantis socialinis tinklas, pastatytas ant mokomųjų dalykų kursų. Moksleiviai turi galimybę įvairioms mokyklos temoms kurti jas paaiškinančius paveikslėlius, balsuoti už geriausius paaiškinimus ir tokiu būdu patys spręsti sudėtingų konceptų įsisavinimo klausimą. Vėliau visi tinklo dalyviai šią kaupiamą medžiagą gali panaudoti ir pamokose. Tad tikimės, kad sudominsime kuo daugiau mokyklų prisijungti prie viešos edukacinių paveikslėlių bazės sukūrimo. PLAČIAU >>>>vytenis.sumskas@mif.vu.lt
eLKlasėeLKlasė – pirmoji Lietuvoje ugdymo platforma skirta visiems mokymo poreikiams, mokantis tiek nuotoliniu, tiek kontaktiniu būdais.
Čia lengvai sukursite kiek norite pamokų, bei vienu paspaudimu valdysite skirtingas mokymosi veiklas. Su eLKlase galėsite išradingai spręsti matematikos uždavinius, rašyti rašinius, įterpti garso įrašą. Lengvai ir greitai įtrauksite į pamokas bet kokį turinį – nuo žinučių socialinėse medijose iki klasikinės muzikos. Beje, eLKlasėje itin paprasta užtikrini sąžiningą mokymąsi – greitai sukursite įvairių tipų testus ir patikrinsite mokinių žinias.
PLAČIAU >>>>mindaugas@learnkey.lt
3Q sveikatos ugdymo sistema3Q tikslas – sukurti realų, pamatuojamą teigiamą pokytį vaikų fizinei, psichinei ir socialinei sveikatai bei ugdyti tvarų sveikatą puoselėjantį elgesį visam gyvenimui.
3Q sveikatos ugdymo studijų pagrindas – biopsichosocialinis modelis, kuomet lavinami ne tik fiziniai, bet socialiniai, protiniai ir emociniai vaikų įgūdžiai ir asmenybės brandos ugdymas (savivoka, savivertė, vertybinis kryptingumas ir gyvenimo būdas).
PLAČIAU >>>>v.baltramiejunaite@gmail.com
Bureliosaskaita.lt – virtualus būrelio vadovo asistentas Mūsų tikslas – padėti mokytojams ir treneriams skirti daugiau laiko ugdymo veikloms ir laisvalaikiui, o ne buhalterijai. Tad sukūrėme būrelių vadovams skirtą virtualų asistentą, supaprastinantį būrelių administravimo darbus. Daugiausiai įrankis skirtas vadinamiems laisviesiems mokytojams ir mokykloms, kurios pačios užsiima lankomumo žymėjimu, sąskaitų skaičiavimu ir siuntimu, neturi tam skirtos programinės įrangos, administratorės ar sąskaitų kiekiai labai dideli.PLAČIAU >>>>milda@bureliosaskaita.lt
Impero EducationProImpero EducationPro padeda mokykloms naudojant įrenginius pamokose arba egzaminuose, siekiant efektyvaus mokymosi, išlaikant studentų dėmesį, mažinant atsiskyrimus ir užtikrinant jų saugumą internete. EducationPro suteikia realaus laiko matomumą mokinių ekranams, taip sutaupant mokytojų laiką ir suteikiant jiems galimybę padėti mokiniams jų įrenginiuose, naudojant įvairias funkcijas, tokią kaip interneto blokavimas arba failų/svetainių siuntimas ir kt.PLAČIAU >>>>nondrejkova@imperosoftware.com
MondlyWORKSApdovanota kalbų mokymo programėlė, kurią naudoja daugiau nei 100 milijonų vartotojų visame pasaulyje (190+ šalių), „MondlyWORKS“ yra pirmasis sprendimas kiekvienai mokyklai, norinčiai suteikti savo mokytojams ir mokiniams vieną iš pažangiausių ir įdomiausių kalbų mokymo sprendimų rinkoje.PLAČIAU >>>>chris@mondly.com
ClasstimeTai internetinė platforma, skirta į kompetencijas orientuoto mokymosi pažangos patikrinimams, skaitmeniniams egzaminams ir bendradarbiavimo užduotims. Mokytojo ir mokinių sąveika didinama, mokymosi pažangos skaidrumas padidinamas, o koregavimo darbas mažinamas.PLAČIAU >>>>sebastian@classtime.com
Makers Empire Makers Empire suteikia pradinės, pradinės mokyklos ir vidurinės mokyklos mokytojams įrankius, įgūdžius ir išteklius, kad jie su pasitikėjimu galėtų mokyti dailės, dizaino ir technologijų bei įtraukti mokinius autentiškuose, realaus pasaulio problemų sprendimuose. Makers Empire 3D yra vienintelė 3D dizaino programėlė, sukurta K-8 amžiaus grupės mokiniams, kuri yra įtraukiama ir lengvai naudojama. PLAČIAU >>>>rayan@makersempire.com
„Nuotykių draugai“Edukacinė priemonė-žaidimas „Nuotykių draugai“ – tai inovatyvi mokymo(-si) priemonė, skirta interaktyviai perteikti mokymo(-si) informaciją, pasitelkiant garsus, lietuvių kalbą, papildytą realybę, animacijas. PLAČIAU >>>>vaidas@mokyklalispa.lt
eduexpert sp. ZO.OUžsiėmimų metu vaikai mokosi dirbti grupėje bei įgyja pagrindinius planavimo įgūdžius. Programoje esantys pratimai apima realistišką grafiką bei parodo vaikui, kad įgytos žinios ir įgūdžiai gali būti panaudoti kasdieniame gyvenime. Produktas pirmiausia orientuotas į mokinio nepriklausomybę ieškant žinių, bendrą problemų sprendimą, taip pat palaiko gebėjimą klausytis ir efektyviai bendrauti.PLAČIAU >>>>juliaeduexpert@gmail.com
Britannica Digital LearningDaugiau nei 250 metų mes bendradarbiaujame su ekspertais, mokslininkais, pedagogais, dizaineriais ir specialistais, kuriant mokymosi išteklius, kuriuos laikome esminiais, siekdami užtikrinti patikimą, naudingą ir malonią mokymosi patirtį. Britannica School yra saugus, cituojamas internetinis mokymosi šaltinis, kuriuo mokytojai ir mokiniai pasitiki. Britannica School informacija atnaujinama kasdien, o galimybė pasinaudoti įvairiais medijos elementais, įskaitant vaizdo įrašus, vaizdus ir garso turinį, padaro šį išteklių šaltinį puikiu papildymu bet kurios mokyklos skaitmeninei bibliotekai.PLAČIAU >>>>enqbol@britannica.co.uk
„Lipsė“Spręndžiama problema: daugelis jaunuolių nepasiekia rezultatų ir tampa demotyvuoti dėl prastų kognityvinių ir mentalinių įgūdžių. Mūsų siūlomas sprendimas skirtas jaunuolių rezultatų gerinimui mokykloje optimizuojant kognityvines funkcijas. Tikslinė grupė: Nuo 12 m. Sportuojantys moksleiviai ir studentai. Produktas orientuotas į tarptautinę rinką. 2 Planuojamo išbandymo tikslai, jų pagrindimas Tikslas išbandyti sukurtą digitalinę platformą ne tik sporto aplinkoje.PLAČIAU >>>>kristupas@elipse.co
„Lithuania Tech“Įtraukiantis smėlis – tai daugiaformatė ugdymo, mokymosi ir terapinė priemonė pagrįsta neuroįvairovės, psichologinės gerovės principais. Neatsiejama kiekvieno sensorinio kambario dalis. Įtraukiantis smėlis apjungia augmentinę realybę, sensoriką ir kalbinę įtrauktį, o tai yra visiška inovacija Lietuvoje ir kitose Europos šalyse. Įtraukiančio smėlio pritaikomumas paremtas universalaus dizaino mokymuisi vertybėmis – visų mokinių skirtybių pripažinimu, lygiateisiškumo visų mokinių atžvilgiu puoselėjimu, sąlygų visaverčiam dalyvavimui sudarymu, vienodų teisių užtikrinimu ir bendruomeninių santykių kūrimu. PLAČIAU >>>>agne@lithuaniatech.eu
„Education&Business Technologies“Siūlomos inovacijos formulė paprasta: sensorius + matematiniai (ir kitų ugdymo dalykų) uždaviniai + judesys = unikali edukacinė patirtis. Vaikai žaidžia edukacinius žaidimus judėdami. Sensorius reaguoja į vaikų judesius ir leidžia atlikti veiksmus neprisilietus prie ekrano, per kurį rodomas vaizdas. Norėdami atlikti mokytojo parinktas užduotis, vaikai turi atlikti įvairius judesius (kelti rankas, šokinėti, pritūpti), kurie skatina širdies ritmo kaitą ir gerina kognityvinį mąstymą.PLAČIAU >>>>rimantas@ebt.lt
SonaroSONARO EDU – tai bendrojo ugdymo įstaigų valdymo į skaitmeninę erdvę perkelianti programinė grupė, pasižyminti inovatyvumu, patogumų ir dalyvavimo įranga. SONARO EDU yra grįsta naujausiomis technologijomis (nereikalingas diegimas įstaigos infrastruktūroje), gali būti naudojama tiek stacionariuose kompiuteriuose, tiek ir mobiliuosiuose įrenginiuose ir, kas svarbiausia, nuo pat idėjos yra sukurta atliepiant bendrojo ugdymo įstaigos valdymo poreikius.PLAČIAU >>>>tomas@sonaro.lt
ClassterMes padedame mokykloms valdyti visus procesus, susijusius su mokinio kelione, nuo priėmimo etapo iki baigimo. Tuo pačiu metu, per portalo sistemas, įtraukiame visus vartotojus (administracijos darbuotojus, mokytojus, mokinius ir tėvus) į bendruomenę, kad jie galėtų atlikti visus savo kasdienius uždavinius ir dalintis reikiama informacija, naudodami vieną naudotojo vardą ir slaptažodį.PLAČIAU >>>>tdimi@classter.com
SentiSight.aiTai yra paveikslų atpažinimo platforma, grindžiama dirbtinio intelekto metodais. Šioje platformoje vartotojai gali įkelti savo nuotraukas ir vos keliais paspaudimais apmokyti neuroninius tinklus atpažinti objektus. Platforma yra labai intuityvi ir pritaikyta žmonėms turintiems mažą arba jokia patirties su mašininio mokymosi ir dirbtinio intelekto algoritmais. Šią platformą galima panaudoti norint pristatyti dirbtinio intelekto metodus ir sąvokas.PLAČIAU >>>>karolis@neurotechnology.com
HelpyBoxMobili programėlė sukurta greitai ir lengvai išmokti užsienio kalbos žodžius naudojant mokymosi psichologijos pionieriaus Sebastiano Leitnerio sistemą, kuri padeda treniruoti atmintį prisimenant besikartojančių kortelių sekas.PLAČIAU >>>>z.palaima@gmail.com
MoxliukasMoxliukas – tai interaktyvi programėlė, skirta padėti jums geriau pasiruošti egzaminams! Programėlėje rasite Istorijos, Biologijos, Matematikos, Chemijos, Geografijos ir Fizikos egzaminų užduotis, kurios padės sustiprinti jūsų žinias ir pasiekti gerų rezultatų.PLAČIAU >>>>sarunas@edtechlithuania.com
EdpuzzleTai yra lengvai naudojama platforma, kuri suteikia mokytojams galimybę sukurti įtraukiančias mokymosi patirtis, paverčiant bet kokį vaizdo įrašą interaktyvia pamoka.PLAČIAU >>>>info@edpuzzle.com

To learn more about Testbed, reach for:

Justas Paulikas

Educational technology specialist

Ph. No +370 641 37210
Email justas.paulikas@nsa.smm.lt

Alma Račkauskienė

Educational technology specialist

Ph. No +370 604 08489
Email alma.rackauskiene@nsa.smm.lt

en_GBEN