Testing EdTech Solutions
What is the testbed, and what is it for?

SOLUTION PROVIDERS
🤖The EdTech Center invites solution providers to participate in the testbed and improve their educational technologies and innovative solutions.

FOR EDUCATIONAL INSTITUTIONS
👩🏫The EdTech Center invites schools to try educational technologies and innovation solutions.
Išbandyti sprendimai:
I-Series. Multifunkcinis įrenginys | Įrenginys I- Series yra akių žvilgsniu valdomas kalbos generavimo įrenginys, skirtas mokiniams, turintiems įvairių negalių, tam tikrų sutrikimų ar mokymosi sunkumų (pvz. cerebrinis paralyžius, Retto sindromas, kiti judesio ir padėties bei neurologiniai ar kalbėjimo ir kalbos sutrikimai), stipriai sutrikdančių judėjimo ar komunikacijos funkcijas ir apsunkinančių ugdymo galimybes. Šio įrenginio naudojimas mokiniams ir mokytojams sudaro galimybes realizuoti ugdymo tikslus, naudojant inovatyvią alternatyviosios ir augmentinės komunikacijos priemonę (toliau – AAK). | PLAČIAU >>>> |
OXSICO | OXSICO – teksto sutapčių tikrinimo sistema padeda užkardyti plagiato atvejus bei mokyti moksleivius, studentus nepažeisti akademinės etikos principų. Naudodamiesi mūsų programa galėsite valdyti užduočių atlikimo procesus, analizuoti moksleivių rašo darbus, teikti komentarus. Produktas gali būti integruotas į institucijos naudojamą mokymosi sistema (angl. LMS). Be pagrindinio teksto sutapties rodiklio, mes analizuojame ir identifikuojame: perfrazavimą, teisingas citatas, neteisingas citatas, bandymus sukčiauti. | PLAČIAU >>>> |
ClassVR virtualios realybės sistema | ClassVR – virtualios realybės sistema su sukurtu lietuvišku edukaciniu turiniu. Tai platforma pritaikyta matematikos, chemijos, biologijos, istorijos pamokoms, siekiant sudominti ir įtraukti vaikus. Pagrindinis platformos išskirtinumas – galimybė kurti virtualios realybės turinį Jūsų individualiems poreikiams, veikloms ir pamokoms. Tai virtualus pasaulis, kurio pagalba, vos vieno mygtuko paspaudimu, visa klasė gali nukeliauti į amazonės džiungles, pasivaikščioti po norimą parką arba sukurti savo mokyklos virtualų turą. | PLAČIAU >>>> |
Spotiself skaitmeninė profesinio orientavimo platforma | Skaitmeninė SPOTISELF profesinio orientavimo platforma mokykloms, kuri yra sukurta “žingsnis-po-žingsnio” principu – kaip pagalba tiek karjeros specialistui vesti mokinį per nuoseklų procesą, tiek pagalba pačiam mokiniui pažinti save, patyrinėti galimas pasirinkimo alternatyvas ir priimti informuotą sprendimą dėl savo ateities studijų ar profesinės veiklos. Kartu su mokslininkais sukūrėme skaitmenines, mokslu pagrįstas priemones, kurios skatins mokinį ieškoti atsakymų į klausimus: Koks aš esu? Kur norėčiau būti? Ką turėčiau padaryti, kad būčiau ten, kur noriu būti? | PLAČIAU >>>> |
Very Verified nuotolinis medijų raštingumo kursas | Very Verified nuotolinė platforma, skirta vyresnių klasių moksleiviams, moko analizuoti žiniasklaidos pranešimus ir atpažinti dezinformaciją, kartu ugdant ir kritinio mąstymo įgūdžius. Kursas pagrįstas IREX sukurtu metodu „Išmokite atskirti“, orientuotu į praktika grįstą atsparumo ugdymą, kurį IREX sukūrė ir pradėjo taikyti Ukrainoje 2015 m. Very Verified platforma interaktyvi ir įtrauki, pasitelkia vaizdo įrašus, interviu, animaciją, testus ir trumpus straipsnius. | PLAČIAU >>>> |
Interaktyvi balansinė lenta Plankpad | Interaktyvi balansinė lenta skirta įdomesnei ir įtraukiančiai fizinio ugdymo pamokai. Priemonė naudojama kartu su nemokama mobiliąja aplikacija. Programėlėje – devyni žaidimai, suskirstyti pagal skirtingo sudėtingumo lygmenis, todėl fizinio aktyvumo užsiėmimai tampa įdomesni vaikams. Naudojant priemonę, treniruojami visi pagrindiniai kūno raumenys, lavinama koordinacija ir pusiausvyra. Leidžiama individualizuoti užduotis ir jas pritaikyti pagal vaiko galimybes ir pasirengimą. Tinkama naudoti fizinio aktyvumo užsiėmimuose dirbant pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas. | PLAČIAU >>>> |
Vizualaus aiškinamojo turinio socialinis tinklas | Tai yra edukaciniu pagrindu veikiantis socialinis tinklas, pastatytas ant mokomųjų dalykų kursų. Moksleiviai turi galimybę įvairioms mokyklos temoms kurti jas paaiškinančius paveikslėlius, balsuoti už geriausius paaiškinimus ir tokiu būdu patys spręsti sudėtingų konceptų įsisavinimo klausimą. Vėliau visi tinklo dalyviai šią kaupiamą medžiagą gali panaudoti ir pamokose. Tad tikimės, kad sudominsime kuo daugiau mokyklų prisijungti prie viešos edukacinių paveikslėlių bazės sukūrimo. | PLAČIAU >>>> |
eLKlasė | eLKlasė – pirmoji Lietuvoje ugdymo platforma skirta visiems mokymo poreikiams, mokantis tiek nuotoliniu, tiek kontaktiniu būdais. Čia lengvai sukursite kiek norite pamokų, bei vienu paspaudimu valdysite skirtingas mokymosi veiklas. Su eLKlase galėsite išradingai spręsti matematikos uždavinius, rašyti rašinius, įterpti garso įrašą. Lengvai ir greitai įtrauksite į pamokas bet kokį turinį – nuo žinučių socialinėse medijose iki klasikinės muzikos. Beje, eLKlasėje itin paprasta užtikrini sąžiningą mokymąsi – greitai sukursite įvairių tipų testus ir patikrinsite mokinių žinias. | PLAČIAU >>>> |
3Q sveikatos ugdymo sistema | 3Q tikslas – sukurti realų, pamatuojamą teigiamą pokytį vaikų fizinei, psichinei ir socialinei sveikatai bei ugdyti tvarų sveikatą puoselėjantį elgesį visam gyvenimui. 3Q sveikatos ugdymo studijų pagrindas – biopsichosocialinis modelis, kuomet lavinami ne tik fiziniai, bet socialiniai, protiniai ir emociniai vaikų įgūdžiai ir asmenybės brandos ugdymas (savivoka, savivertė, vertybinis kryptingumas ir gyvenimo būdas). | PLAČIAU >>>> |
Bureliosaskaita.lt – virtualus būrelio vadovo asistentas | Mūsų tikslas – padėti mokytojams ir treneriams skirti daugiau laiko ugdymo veikloms ir laisvalaikiui, o ne buhalterijai. Tad sukūrėme būrelių vadovams skirtą virtualų asistentą, supaprastinantį būrelių administravimo darbus. Daugiausiai įrankis skirtas vadinamiems laisviesiems mokytojams ir mokykloms, kurios pačios užsiima lankomumo žymėjimu, sąskaitų skaičiavimu ir siuntimu, neturi tam skirtos programinės įrangos, administratorės ar sąskaitų kiekiai labai dideli. | PLAČIAU >>>> |
Impero EducationPro | Impero EducationPro supports schools when using devices in classes or during exams to effectively learn, by keeping students focused, minimising distractions and keeping them safe online. EducationPro provides real-time visibility of student’s screens to save teachers time and give them the ability to support and guide students on their devices, using a variety of functionalities such as, blocking internet or pushing out files/ websites on a 1:1 or group basis. | PLAČIAU >>>> |
MondlyWORKS | Based on Mondly by Pearson, the award-winning language learning app with over 100 million users worldwide (190+ countries), MondlyWORKS is the go-to solution for any school looking to empower its teachers and students with one of the most advanced and engaging language-learning solutions on the market. MondlyWORKS is currently used by the Israeli Ministry of Education for teaching English, Hebrew, and Arabic in a project involving 100,000 students, and it’s on its way to becoming a global standard in the classroom and beyond. | PLAČIAU >>>> |
Classtime | Classtime is a web-based platform for competence-oriented learning progress checks, digital examinations and collaborative exercises. The interaction between teacher and learners is increased, transparency of learning progress is enhanced, and correction work is reduced. | PLAČIAU >>>> |
Makers Empire | Makers Empire gives primary, elementary and middle school teachers the tools, skills, and resources to confidently teach Design & Technology curricula and engage students in authentic, real-world problem-solving. Makers Empire 3D is the only 3D design app made for K-8 learners and is engaging and easy to use. In-app tutorials, daily challenges, and curriculum-aligned challenge courses build students’ creative confidence and develop their Design Thinking skills and interest in STEM. | PLAČIAU >>>> |
„Nuotykių draugai“ | Edukacinė priemonė-žaidimas „Nuotykių draugai“ – tai inovatyvi mokymo(-si) priemonė, skirta interaktyviai perteikti mokymo(-si) informaciją, pasitelkiant garsus, lietuvių kalbą, papildytą realybę, animacijas. | PLAČIAU >>>> |
eduexpert sp. ZO.O | PLAČIAU >>>> | |
Britannica Digital Learning | Here at Britannica Digital Learning, for 250+ years, we have collaborated with experts, scholars, educators, designers and specialists to produce learning resources that we believe are critical to providing a reliable, useful and enjoyable learning experience. The Britannica School resource is a safe, citable, online learning resource trusted by teachers and pupils. The information in Britannica School is updated daily and the option of accessing a range of media, including video, images and audio content, makes the resource the perfect addition to the digital library of any school. | PLAČIAU >>>> |
„Lipsė“ | Spręndžiama problema: daugelis jaunuolių nepasiekia rezultatų ir tampa demotyvuoti dėl prastų kognityvinių ir mentalinių įgūdžių. Mūsų siūlomas sprendimas skirtas jaunuolių rezultatų gerinimui mokykloje optimizuojant kognityvines funkcijas. Tikslinė grupė: Nuo 12 m. Sportuojantys moksleiviai ir studentai. Produktas orientuotas į tarptautinę rinką. 2 Planuojamo išbandymo tikslai, jų pagrindimas Tikslas išbandyti sukurtą digitalinę platformą ne tik sporto aplinkoje. | PLAČIAU >>>> |
„Lithuania Tech“ | Įtraukiantis smėlis – tai daugiaformatė ugdymo, mokymosi ir terapinė priemonė pagrįsta neuroįvairovės, psichologinės gerovės principais. Neatsiejama kiekvieno sensorinio kambario dalis. Įtraukiantis smėlis apjungia augmentinę realybę, sensoriką ir kalbinę įtrauktį, o tai yra visiška inovacija Lietuvoje ir kitose Europos šalyse. Įtraukiančio smėlio pritaikomumas paremtas universalaus dizaino mokymuisi vertybėmis – visų mokinių skirtybių pripažinimu, lygiateisiškumo visų mokinių atžvilgiu puoselėjimu, sąlygų visaverčiam dalyvavimui sudarymu, vienodų teisių užtikrinimu ir bendruomeninių santykių kūrimu. | PLAČIAU >>>> |
„Education&Business Technologies“ | Siūlomos inovacijos formulė paprasta: sensorius + matematiniai (ir kitų ugdymo dalykų) uždaviniai + judesys = unikali edukacinė patirtis. Vaikai žaidžia edukacinius žaidimus judėdami. Sensorius reaguoja į vaikų judesius ir leidžia atlikti veiksmus neprisilietus prie ekrano, per kurį rodomas vaizdas. Norėdami atlikti mokytojo parinktas užduotis, vaikai turi atlikti įvairius judesius (kelti rankas, šokinėti, pritūpti), kurie skatina širdies ritmo kaitą ir gerina kognityvinį mąstymą. | PLAČIAU >>>> |
Sonaro | PLAČIAU >>>> | |
Classter | We help schools manage all processes related with the student journey, from admission stage to graduation. At the same time through personalized portals we engage all users (administrative staff, teachers, students and parents) in the educational community so that they can perform all their every day tasks and share the related information to the stakeholders with a single username and password. | PLAČIAU >>>> |
To learn more about Testbed, reach for:
Justas Paulikas
Educational technology specialistPh. No +370 641 37210
Email justas.paulikas@nsa.smm.lt
Alma Račkauskienė
Educational technology specialistPh. No +370 604 08489
Email alma.rackauskiene@nsa.smm.lt