Matematikai skirtose vaizdo pamokose – ir praktiškas TV žurnalisto R. Jonaičio uždavinys

Paskelbtos pirmosios penkios gimnazijų vyresniųjų klasių mokiniams skirtos matematikos vaizdo pamokos, kurios padės geriau suprasti geometriją, trigonometriją, spręsti tekstinius uždavinius.

 

Vaizdo pamokos kuriamos įgyvendinant Nacionalinės švietimo agentūros EdTech centro projektą „Skaitmeninė švietimo transformacija (EdTech)“.

 

Pagal matematikos bendrąją ugdymo programą bus sukurta 50 vaizdo pamokų, skirtų gimnazijos I-IV klasių mokiniams.  Pamokos bus titruojamos, dešimt jų bus išversta į gestų kalbą.

 

Pamokose pateikiami uždavinių sprendimai, mokiniams paliekama galimybė patiems pagalvoti, prisiminti ar paklausti mokytojo.

 

Vienoje pamokoje filmuojasi ir uždavinį pateikia televizijos žurnalistas Richardas Jonaitis. „Pamenu, kad Plungės Senamiesčio vidurinėje mokykloje, kurioje mokiausi, turėjome šaunią matematikos mokytoją. Linkiu, kad jaunieji smalsūs protai patirtų, kad matematika gali būti įdomi, užsikabintų ir leistųsi į tyrinėjimų vandenynus. Man regis, kad matematika būtų daug pagavesnė, jei jos pamokose būtų daugiau pavyzdžių iš realybės, kuriuos būtų galima pritaikyti praktiškai“, – mano R. Jonaitis.

 

„Šiomis laidomis siekiame padėti mokiniams ir juos sudominti nes mus visus ir visur supa matematika. Tam skirti praktiniai intarpai. Filmuojant pamokas buvo iššūkių: rasti tinkamų praktinių pavyzdžių, filmuoti pamokas realioje aplinkoje“, – pažymi EdTech centro vadovė Indrė Šuolienė.

 

Vertinant mokinių pasiekimus pastebėta, kad mokiniams sunkiausiai sekasi geometrija (plokštumos geometrija, erdvės geometrija, vektoriai). Pastebėta, kad mokiniams sunkiai sekasi žinių taikymo, problemų sprendimo uždaviniai iš geometrijos srities. Mokiniams sudėtinga suprasti trigonometriją, ar pritaikyti reikiamas formules.  Mokiniams nėra lengva spręsti tekstinius uždavinius, įrodymo uždavinius.

 

Jau paskelbtas II ir III gimnazijos klasėms skirtas pamokas galima rasti Nacionalinės švietimo agentūros Youtube paskyroje .


lt_LTLT