Nuo kitų mokslo metų – nemokamos informatikos studijos pedagogams

Nacionalinės švietimo agentūros EdTech centras siūlo rinktis informatikos mokomojo dalyko modulio studijas pedagogams. Jau kviečiame teikti paraiškas, norinčius studijuoti Vilniaus universiteto padaliniuose.

Įgyti informatikos mokomojo dalyko mokymo teisę gali turintys pedagogo kvalifikaciją: ugdymo įstaigų vadovai, įvairių dalykų mokytojai, ikimokyklinio ugdymo pedagogai, profesinių mokyklų pedagogai, specialiosios pedagoginės pagalbos specialistai.

Studijų trukmė projekte dalyvausiančiose aukštosiose mokyklose: 2023 m. rugsėjo – 2024 m. birželio mėn. (60 kreditų).

Paraiškas studijuoti Vilniaus universitete teikite čia, o studijuoti Vilniaus universiteto Šiaulių akademijoje (VUŠA) – čia.

Paraiškos į informatikos mokomojo dalyko modulio studijas Vytauto Didžiojo universitete ir Kauno technologijos universitete bus priimamos nuo 2023 m. birželio mėnesio, o Vilniaus kolegijoje – nuo 2023 m. liepos mėnesio.

Dėl studijų eigos ir organizavimo prašome kreiptis į aukštąsias mokyklas.

 

APIE STUDIJAS

Sudarant galimybę pedagogams nemokamai studijuoti informatikos mokomojo dalyko modulį, siekiama sustiprinti pedagogų skaitmenines kompetencijas, didinti pedagogų potencialą ateityje ir padėti kolegoms mokyklose pereiti prie modernaus bei inovatyvaus ugdymo proceso. Šio modulio studijos – tai puiki galimybė pedagogams stiprinti profesinį identitetą bei tapti švietimo pokyčių dalimi.

EdTech centras pedagogus į studijas kviečia jau ne pirmą kartą. 2022-2023 m. m.  Centro studijas rinkosi ir tęsė apie 300 šalies pedagogų. Su dalies jų įspūdžiais galite susipažinti čia (>>>>; >>>>).

Su visomis studijų programomis galite susipažinti čia.

Daugiau informacijos apie studijas el. paštu rita.baskiene@nsa.smm.lt 

 

Projektas „Skaitmeninė švietimo transformacija“ įgyvendinamas pagal ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, finansuojamą Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“ lėšomis.


en_GBEN